مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس لیگ قهرمانان را می خواهد، در مسیر قهرمانی نباید مرتکب هیچ اشتباهی شویم [بخش دوم]

یوونتوس لیگ قهرمانان را می خواهد، در مسیر قهرمانی نباید مرتکب هیچ اشتباهی شویم [بخش دوم]

میرالم پیانیچ امروز مصاحبه ی مفصلی با روزنامه ی توتواسپرت داشت. بخش دوم این مصاحبه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

هافبکِ دوست داشتنی یوونتوس از رویارویی با بارسلونا در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هراسی ندارد و معتقد است که برای فتح این جام باید تیم های مدعی را شکست داد. او در مورد قرعه کشی به توتواسپرت گفت:

 

در زمان قرعه کشی همه بازیکنان کنار همدیگر بودیم، هنگام بیرون آمدن قرعه یک نفر خندید ولی بقیه واکنش خاصی نشان ندادند. وقتی که نام بایرن مونیخ و رئال مادرید بیرون آمده بود میدانستیم که قرار است با بارسلونا روبه رو شویم. ما می خواهیم فاتح این جام شویم و برای این کار باید قادر به حذف یکی از قدرتمندترین تیم های حالِ حاضر اروپا باشیم. مطمئناً، با یکی از مدعیان اصلی این جام رو به رو می شویم، اما ما هم می خواهیم این جام را امسال به خانه ببریم. احترام زیادی برای بارسلونا قائل هستیم و راه های دردسر ایجاد کردن برای آن ها را آنالیز خواهیم کرد. فکر می کنم آن ها نیز ترجیح می دادند که در این مرحله با تیم دیگری رو به رو شوند. هر تیمی که در این مرحله از رقابت ها حضور دارد شایستگی های زیادی دارد.

 

نقاشِ یوونتوس در ادامه افزود:

 

اتلتیکو مادرید یکی از تیم هایی بوده که در سال های اخیر اگر در فینال حضور نداشته، حداقل جزء چهار تیم نیمه نهایی بوده است. لیگ قهرمانانِ متعادلی است، اما امیدواریم که در هنگام رویارویی با حریفمان در بهترین فرم خود باشیم. بارسلونا همواره بارسلونا است، اما یوونتوس نیز حال پیشرفت است.

 

آیا یوونتوس می تواند به مرحله ی بعد صعود کند؟

 

بله، امکان پذیر است، اما بارسلونا یکی از سخت ترین حریفانی بود که می توانستیم با آن رو به رو شویم. قطعاً تیم های ساده تری هم حضور داشتند، اما اگر می خواهید فاتح لیگ قهرمانان شوید نمی توانید امیدوار باشید که با ضعیف ترین تیم ها رو به رو شوید: باید خود را برای رویارویی با هر تیمی آماده کنید. بارسلونا تیم فوق العاده ای در اختیار دارد، فراتر از اینکه آن ها ستاره های بزرگی در اختیار دارند، بازی آن ها مبتنی بر مالکیت توپ است و از این شیوه استفاده می کنند تا حریف خود را خسته کنند.

 

هافبک تیم ملی بوسنی در ادامه افزود:

 

نباید اجازه دهیم بازی همیشگی خود را ارائه دهند و برای آن ها دردسر ایجاد کنیم، برد 6‐1 آن ها در خانه و در مقابل پاریس سن ژرمن قدرت آن ها را نشان داد، اگر چه پی اس جی اشتباهاتی مرتکب شد که نباید در این مرحله انجام داد. همچنین، این بازی اثبات می کند که آن ها در نیوکمپ چقدر می توانند حریف سرسختی باشند، بازی در آن ورزشگاه برای هر تیمی پیچیده و مشکل است. دیدار دشواری خواهد بود، اما از طرف دیگر آن ها نیز در ورزشگاه یوونتوس بازی خواهد کرد و بازی کردن برای آن ها در این ورزشگاه آسان نخواهد بود، چرا که ما در خانه نیز به اندازه ی کافی قدرتمند هستیم. آن ها با حضور در ورزشگاه ما پی خواهند برد که بازی در اینجا چقدر می تواند سخت باشد.

 

بازی های حیاتی پیش روی بانوی پیر خواهد بود. علاوه بر بازی های لیگ قهرمانان، بیانکونری بازی های سختی در کوپا ایتالیا و سری آ در مقابل ناپولی انجام خواهد داد:

 

این دلیلی است که من در این جا حضور دارم. سرمربی برای من توضیح داد که سه فصلِ مهم در یک سال فشرده شده اند: از آگوست تا دسامبر، از ژانویه تا مارس و از مارس تا پایان، و فصلِ آخر است که تکلیف همه چیز را مشخص می کند. بنابراین، از حالا به بعد نباید مرتکب هیچ اشتباهی شویم، هر بازی برای ما حیاتی خواهد بود و باید به خوبی برای هر دیدار آماده شویم.

 

رویارویی با بارسلونا حواس شما را از سری آ و کوپا ایتالیا پرت نمی کند؟

 

این اتفاق نخواهد افتاد. برد در مقابل سمپدوریا که حریف قدرتمندی است بسیار مهم بود. حالا باید بر روی ادامه ی مسیر تمرکز کنیم، به خاطر اینکه هدفی داریم که در راه رسیدن به آن نباید مرتکب اشتباه شویم. در لیگ رمِ قدرتمند را در تعقیب خود می بینیم که نشان داده است به سادگی تسلیم نخواهد شد و ما باید تلاش کنیم که فاصله ی کنونی خود را با رقیبان حفظ کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: